تاثیر هود بر دکوراسیون آشپزخانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تاثیر هود بر فضا ی دکوراتیو آشپزخانه شما

هود یکی از عناصر مهم و کاربردی هر آشپزخانه ای است اما در کنار این کارایی، از لحاظ ظاهری و زیبایی نیز تاثیر بسیار زیادی بروی دکوراسیون خواهد گذاشت.مدل هود آشپزخانه به قدری می تواند زیبا و شکیل باشد که به نقطه کانونی دکوراسیون نیز تبدیل شود، و این یعنی تمامی نگاه ها را در همان بدو ورود به آشپزخانه به خود جلب کند. این هود های جدید، ترکیبی بسیار عالی از کارایی و زیبایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند طوریکه لذت آشپزی همراه با آنها چندین برابر خواهد شد.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که مبلغی که برای خرید هود آشپزخانه هزینه میکنید هیچگاه از دست شما نمیرود و کارایی آن چندیدن برابر هزینه ای است که برای آن میپردازید .

چیزی که در طراحی انواع هود بیش از هر چیزی خودنمایی می کند، ظاهر مدرن و فلزی آنها است که خبر از پیچیدگی و تکنولوژی پیشرفته ساخت آنها می دهد. ترکیب فلز و چوب همیشه در آشپزخانه های مدرن جواب داده است. کابینت ها اکثرا از جنس چوب با رنگ های مختلف بوده که تکمیل کننده یک دکوراسیون زیبا و شیک هستند. استفاده از هود در آشپزخانه در کنار کابینت های طرح چوب بسیار زیبا و تداعی کننده همنشینی تکنولوژی در کنار آرامش است .

مرسوم ترین مدل هود بین خانه دارها، هودهای دودکش دار هستند. این هودها برای آنهایی که گاز را کنار دیوار قرار می دهند و نیاز به هودی قوی و قدرتمند دارند گزینه بسیار مناسبی است. هودهای دودکش دار از یک قسمت بدنه اصلی و دودکش تشکیل شده اند که معمولا از جنس استیل ضد زنگ یا تمام شیشه هستند. اندازه بزرگ آنها باعث می شود ظاهر آنها کاملا در آشپزخانه خودنمایی کند بنابراین باید در این زمینه دقت زیادی بخرج دهید و دقیقا مدلی را انتخاب کنید که از ظاهر آن خوشتان آمده است.البته همیشه باید امکانات موجود در هود و قدرت مکش و میزان صدا و فاکتور های تخصصی را بررسی کنید تا زیبایی را فدای کیفیت پایین و امکانات کم  نکنید ( مخصوصا در اوضاعی که با توجه به قیمت های بالای تجهیزات آشپزخانه و دلار و … مقرون به صرفه بدون شرط اصلی خرید است )

هود ویژه جزیره در آشپزخانه

اگر گاز خود را در جزیره یا میز اپن آشپزخانه قرار داده اید در این صورت باید از هودهای مخصوص جزیره و اپن آشپزخانه استفاده کنید که نسبت به مدل های دیگر اندکی گران تر و از لحاظ سایز اندکی بزرگتر هستند. اما در مقابل ظاهر بسیار زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند که شباهت زیادی به آشپزخانه های آشپزهای حرفه ای و معروف دارد. هودهای جزیره ای مستقیما به سقف متصل می شوند بنابراین برای نصب آنها باید فضای زیادی در آشپزخانه خود داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

تصاویر زیر میتواند به شما در انتخاب نوع هود آشپزخانه کمک کند:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ttshahr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *