راهنمای خرید سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی در بازار

سینک ظرفشویی

وقتی در حال ساخت یا بازسازی آشپزخانه هستید، نیاز به خرید یک سری لوازم مثل سینک ظرفشویی نیاز پیدا می کند. سینک از ضروری ترین و پرکارترین وسایل در آشپزخانه است  در این پست با نکاتی مهم و هوشمندانه برای انتخاب صحیح و درست سینک ظرفشویی آشنا خواهید شد. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید .

سینک در سایزهای متنوعی تولید می شود، فرقی هم نمی کند سینک ظرفشویی خارجی باشد یا ایرانی، همه از یک جور استاندارد پیروی می کنند. اما در جنس و متریال ممکن است نمونه های خارجی تفاوت زیادی با نمونه های داخلی باشند غیر از اینکه طریقه نصب نیز در اینجور سینک ها هم متفاوت است.

سینک ظرفشویی از لحاظ شکلی تنوع زیادی دارد انواع سینک های موجود در بازار از طرفی به روکار ، توکار و زیر کابینتی و از طرفی هم به فانتزی ، نیمه فانتزی و معمولی تقسیم میشود .

انواع مختلفی از سینک ها هستند مثل نمونه های تک لگنه مستطیل شکل و بزرگ (با عمق استاندارد 25 یا 30 سانت)، دو لگنه کاسه ای یا چهارگوش با اندازه های برابر، دو لگنه کاسه ای یکی بزرگ و یکی کوچک بهمراه محفظه زباله، و مدل های سه لگنه که یک لگن کوچک در وسط و دو لگن بزرگ در اطراف دارد، در این مدل لگن کوچک وسطی حاوی محفظه زباله و مناسب برای تخته برش مواد غذایی است. البته فضای کانتر آشپزخانه را هم باید در نظر بگیرید اگر آشپزخانه کوچک است مثل نمونه های تک دیواره، نیازی به خرید سینک بزرگ ندارید، نمونه های تک لگنه مسطتیلی تمام نیازها را پوشش خواهند داد.

همیشه سعی کنید جنس ورق سینک ، زخامت و عمق لگن را بررسی کنید ، البته زیبایی هم مهم است ولی صرفا بخاطر زیبایی هزینه گزافی پرداخت نکنید ، شما میتوانید سینک ظرفشویی ارزان را به زیبایی سینک های مدرن در وب سایت ما جستجو کنید .

اما برای آشپزخانه های کوچک گزینه دیگری هم پیش رویتان قرار می گیرد و آن سینک های طراحی شده برای کنج آشپزخانه است. در آشپزخانه کوچک باید از سانت سانت فضا استفاده حداکثری را ببرید. معمولا گوشه ها در آشپزخانه بلا استفاده باقی می مانند در حالی که با نصب یک سینک ظرفشویی در کنار صرفه جویی در فضا، ظاهری متفاوت و خاص به دکوراسیون آشپزخانه می دهید.

تصاویر زیر میتواند به شما در انتخاب نوع سینک مناسب فضای خود کمک کند ، سعی کنید از این تصاویر ایده بگیرید .

ttshahr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *