سینک بیمکث مدل bs 510 روکار

  • ابعاد سینک ظرفشویی :150 * 600 * 1200 میلیمتر
  • نوع نصب :روکار
  • تعداد لگن :دولگن
  • عمق لگن :150 میلیمتر

جهت دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 09131163373 و 03132653940 تماس بگیرید

تماس بگیرید
آماده ارسال
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

سینک بیمکث روکار مدل 510 bs – سینک روکار بیمکث

سینک بیمکث مدل 510 روکار یک سینک جذاب و شیک ولی ساده و بادوام از گروه بیمکث – اگر به نوع توکار این سینک نیاز دارید حتما در سایت جستجو کنید احتمالا نمونه ی توکار این سینک رو هم بتونید پیدا کنید .

این مدل سینک بیمکث در دسته سینک ظرفشویی روکار قرار میگیرد . شرکت سینک ظرفشویی بیمکث دارای مدل های مختلف سینک است و نمونه های مختلف  روکار و توکار ، گرانیتی ، شیشه ای و  … دارد که میتونید از قسمت دسته بندی بر اساس برند سایر سینک های این برند رو هم ببینید و با هم مقایسه کنید . ضمنا بدلیل اینکه این مدل سینک توکار محسوب میشود باید در نظر بگیرید برای نصب آن نیاز است صفحه کابینت بر اساس طرح برش سینک داده شود .

در خصوص نحوه نصب سینک باید توجه کنید : فرقی نمیکند که چهارچوب کابینت شما فلزی یا MDF یا های گلاس باشد به هر حال برای سینک های روکار باید چهارچوبی به ابعاد سینک ساخت و سینک را بر روی چهارچوب قرار داد جهت اخذ راهنمایی در خصوص نصب و یا نیاز به نصاب ماهر با ما تماس بگیرید . البته سینک های روکار بیشتر بر روی کابینت های فلزی نصب میشوند .

. البته برای زیبایی بیشتر باید به نوع شیر آلاتی که کنار این سینک ظرفشویی استفاده میکنید توجه کنید و شیر آلاتی را انتخاب کنید که به ظاهر این سینک بیاید . همچنین استفاده درست از اکسسوری کابینت مناسب و زیبا هم میتواند چشم نوازی این سینک ظرفشویی زیبا را تا چندین برابر افزایش دهد. ضمنا به اکسسوری های ارائه شده همراه با این محصول هم توجه کنید .

درباره شرکت سینک ظرفشویی بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax)، در سال 1360، به عنوان یک پیشگام، فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه توسعه داد. این شرکت، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است.  سیاست تولید در بیمکث، مبتنی بر پیشرفته­ترین ماشین­آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­باشد.

تولیدات این شرکت در حال حاضر طیف گسترده­ای از محصولات آشپزخانه از جمله هود، اجاق گاز­های صفحه ­ای، اجاق برقی ، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر در انواع طرح­ها و مدل­ها را پوشش می­دهد. این محصولات علاوه بر سطح ملی، در سطح بین­ المللی نیز مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. مشتریان، از کانال­های متعددی همچون نمایشگاه­های داخلی و خارجی، فروشگاه­ها و نمایندگان معتبر در پهنه جغرافیایی، به محصولات شرکت دسترسی خواهند داشت. خدمات پس از فروش گسترده برای تمامی محصولات، اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان نسبت به انتخاب خود فراهم کرده است.

توضیحاتی کوتاه در خصوص سینک بیمکث :

دارای استاندارد اروپا و ایران

شروع فعالیت کارخانه از سال ۱۳۶۱

واحد نمونه استاندارد سال ۱۳۹۱

خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور

چرا از مارکت کالا بخرید ؟

تحویل فوری سینک ظرفشویی خریداری شده شما + ضمانت اصل بودن کالا

قیمت های تخفیف خورده حتی زیر قیمت کارخانه سینک بیمکث

امکان خرید اینترنتی و حضوری و پرداخت در محل…

امتیازات بالای مشتریان به وب سایت مارکت کالا

برچسب:
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینک بیمکث مدل bs 510 روکار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی